Centro de Recursos - Španělské centrum

Španělské centrum bylo založeno na Katedře romanistiky FF UP v roce 2020 na základě dohody s Velvyslanectvím Španělského království v ČR s cílem podporovat rozvoj výuky španělského jazyka a zvyšovat povědomí o španělské kultuře formou organizace konferencí, seminářů, přednášek, kulturních akcí atd. 

Co nabízíme?

  • Centrum provozuje rozsáhlou knihovnu tematicky zaměřenou na španělský jazyk, literaturu a kulturu, jež se nachází v prostorách Katedry romanistiky.
    Součástí knihovního fondu je i audiovizuální materiál na DVD. Knihovna je určena široké veřejnosti i studentům UP.
     
  • Centrum nabízí pro širokou veřejnost, studenty středních i vysokých škol a jejich učitele zajímavý program přednášek, seminářů, workshopů a kulturních aktivit zaměřených na rozvoj výuky španělského jazyka a zvyšování povědomí o španělské kultuře. 

Program aktivit

Propuestas didácticas para trabajar con tecnología

Fecha: 11/12/2024  Hora: 16:00

Lugar: online en Zoom

Las 3B De México: Bello, Bizarro Y Bohemio

Fecha: 14/11/2024  Hora: 17:00

Lugar: aula 2.39

Taller de música folklórica argentina

Fecha: 15/10/2024  Hora: 13:15

Lugar: aula 2.39

Desafíos gramaticales para estudiantes checos de ELE

Fecha: 30/9/2024  Hora: 16:00

Lugar: online en Zoom

III Día del Español

Fecha: 03/6/2024  Hora: 12:00

Lugar: Parkánové Zahrady FFUP

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)