Mgr. Jakub Hromada, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585633350

Katedra romanistiky

Filozofická fakulta

Křížkovského 10

2.44

Odborný asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
úterý 15:00–16:00 2.44

Funkce a členství v akademických a dalších orgánech UP i mimo ni:

  • Asociación de Colombianistas (člen, 2014–)
ČLÁNEK
Hromada J. Figura autoral en la narrativa de Efraim Medina Reyes. Perífrasis. Revista de Literatura, Teoría y Crítica. 2018.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Hromada J. Construcción ética del personaje (memoria e ipseidad) en Celia se pudre de Héctor Rojas Herazo. In Demlová J. (Eds.) Héroe y antihéroe en las literaturas hispánicas. 2013.
KAPITOLA V KNIZE
Hromada J. El abismo de la escritura: texto y experiencia en Basura de Héctor Abad Faciolince. Experiencias límites en la ficción latinoamericana (literatura, cine y teatro). 2019.
PROJEKT
Matoušková J., Burianová Z., De Aldama Ordóňez C., Gutiérrez Rubio E., Hromada J., Marini A., Nardoni V., Nemrava D., Ritterová K., Voždová M., Zajícová L., Adamcová B., Čandasová M., Ceferová K., Fabová J., Hemzová T., Lagazzi L., Petolicchio M., Russo BG., Samuelle Guillén D., Tabacchini P., Zavaglini C., Calle Bocanegra R. Románské literatury a jazyky: tradice, současné tendence a nové perspektivy. Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci. 2018.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.
Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.
Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.